Unknown
Assalamualaikum,

Ok... hari tu kan saya ada buat entry pasal susu saya kering. Bermacam2 milk booster saya amik untuk banyakkan susu.

Nak dijadikan cerita, lepas baca testimonial kat bawah ni, saya pun start istiqamah amik ESP 3x sehari, setiap hari. Rupanya kalau minum setakat sehari dua memang lah susu tak bertambah pun, tapi lama-kelamaan saya perasan susu makin pekattt!

Minggu ni masalah susu merudum saya settle Alhamdulillah. Supply susu bukan saja pulih seperti biasa, malam2 susu banyak baby Amna dah tak mengamuk sebab lapar lagi.

Syukur sangat-sangat! Saya amalkan ESP 3x sehari, bersama2 dengan semua milk booster yang saya dah beli hari tu. Dah lama saya simpan ESP dalam kitchen cabinet, minum pun sekali sekala, rupa-rupanya kalau diamalkan dengan cara yang betul milk booster yang lain tak perlu pun.

Haiiiilah liyana.. kenapa laa tak amalkan ESP ni dari dulu lagi?

Sekarang saya makin yakin dengan ESP. Dulu saya tak yakin pun sebab saya tak suka soya. hihi!
Tapi bila duk minum hari-hari, rasa dia not so bad. Kalau minum dengan horlicks atau Go Milk Ibu Suri sedap jugak rasanya.

Yang sedang tercari-cari milk booster terbaik, tapi belum yakin dengan ESP.. sila-silalah baca testimonial kat bawah ni. Ramai dah rupanya ibu-ibu menyusu yang dah dapat benefit dari ESP ni.

Anak jadi putih gebu dengan ESP

ESP pulihkan tenaga semasa mengandung. Susu bertambah dan pekat, kulit makin lembut dan lembap.

Susu makin pekat dan banyak. Kalau tidak ceroi (cair) saja.

Jadi bertenaga semasa nak bersalin. Susu badan mencukupi untuk anak KEMBAR. 

Susu badan melimpah ruah lepas amal 3x sehari. Kulit jadi cantik. 

Susu badan meriah. Stretchmark hilang.

Susu banyak dah kulit muka bertambah cerah. 

Susu pekat bila minum ESP

Dengan set menyusu susu jadi pekat dan banyak. Berat baby naik cantik. Baby cepat kenyang sebab susu pekat. 

Bertenaga masa proses kelahiran. Air susu mencurah2. 

Anak kenyang sebab susu pekat. Muka makin berseri. Tak letih. Gastrik hilang! 

Susu banyak dan sedap katanya :D 

Susu melimpah ruah. Luka cepat sembuh. Gastrik hilang. 

Haihhh banyak rupanya khasiat ESP ni. Bukan saja susu badan jadi melimpah ruah dan pekat, stretchmark pun boleh hilang, kulit jadi makin cantik, muka berseri-seri, luka czer cepat sembuh, badan jadi makin bertenaga, gastrik dan ulser usus pun boleh sembuh.. Masya Allah! 

Tapi kalau nak amalkan ESP ni, nak dapatkan benefit seperti sahabat-sahabat kita di atas ni, kenalah minum secara istiqamah. Kalau amalkan like hot-hot chicken sh*t, memanglah resultnya nan hado. (macam I lah kuang kuang! sekarang insappp dah). Wajib minum hari-hari k! 



Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment