Unknown
Assalamualaikum,

Hari ni masa breakfast di Cafe Berprestasi Tinggi di Silterra, salah seorang geng Jemah, Linda (kami panggil group kami ni geng jemah...masing2 kuat melaser..kuikui) bagitau saya.

Kata Linda, bila dia tak makan Osteomatrix, gigi dia mesti sakit. Bila dia makan, baru hilang sakit gigi dia. Linda masih menyusu badan, dan seperti kebanyakan perempuan yang lain, juga jarang minum susu.

Lagi sorang Jemah, Haiza yang masih menyusukan baby dia yang berumur 4 bulan pun mengaku akan kebaikan Osteomatrix ni. Haiza consume Osteomatrix dari semasa mengandung hingga sekarang .
Pun tak minum susu jugak.

Saya pun tak minum susu. Bukan mengada-ngada, tapi memang badan saya ni allergik betul dengan susu lembu. Baik susu putih mahupun susu chocolate tu. Kalau minum susu, tunggulah. Petang tu saya dah mula berkahak, kemudian start batuk2 sampaikan bila tidur paru2 saya akan berbunyi. Ala-ala orang sakit lelah pulak.

Maka sebab tu lah kami2 ni pakat-pakat amik supplement Osteomatrix Shaklee ni.

Amat-amat penting seorang wanita tu, especially apabila sudah mengandung dan menyusukan bayi untuk mengambil kalsium setiap hari. Tau tak kenapa? Bila mengandung dan menyusu, kalsium daripada badan kita ditarik dan diserap oleh bayi atau untuk penghasilan susu badan.

Kalau kita tak minum susu, maka tulang kita lah yang menjadi mangsa. Belum masuk 40 nanti, gigi longgar, tulang cepat patah, sakit belakang, sakit lutut, sakit badan, gusi berdarah, dan segala macam penyakit. Semuanya kerana tindakan kita 2 -3 tahun dahulu yang tidak reti menjaga badan.

Kalau tak suka minum susu, amalkan lah Osteomatrix ni.. Insya allah, ia membantu menguatkan semula tulang kita. Tak adalah nanti bila tua terbongkok-bongkok dek osteoperosis. Macam mana nak jadi mama vogue kalau gitu keadaannya?

Kenapa Osteomatrix Shaklee terbaik kalau nak compare dengan brand lain?

Osteomatrix Shaklee
Osteomatrix Shaklee bukan ada kalsium semata-mata, tapi juga mengandungi Vitamin D dan Magnesium. Kedua-dua zat ni lah yang membantu penyerapan kalsium secara optimum ke dalam badan.

Saya ingin nasihatkan di sini, jangan sebarangan ambil pil kalsium yang ada di pasaran tu ya.. sebab apa? kalau kalsium tu tak boleh diserap ke dalam badan, dikhuatiri dia akan termendap di pundi kencing dan menjadi batu karang.

Elok kita nak sihat, dahhh jadi sakit kut lain pulak. Haru! Tapi dun worry, dengan Osteomatrix Shaklee ni, insya allah tidak akan ada masalah tersebut.

Osteomatrix Shaklee

Saya rasa saya pernah share somewhere dalam blog ni tentang pengalaman saya dulu. Dulu, lepas setahun saya lahirkan Amsyar, saya selalu sakit belakang, terutama di bahagian pinggang. Ramai orang kata itu adalah side effect epidural. Betul ke?

Saya tak percaya pun. Sebab kalau nak sakit sebab epidural, dah lama dah saya sepatutnya sakit. Pada masa tu saya masih aktif menyusukan Amsyar. Cuma supplement tu on and off. Biasalah kan.. perangai m*las menyerang... hehe

Jadi, saya cuba ambil balik Osteomatrix ni, 4 biji setiap malam. Tau tak? Dalam masa seminggu, sampaaaiii lah sekarang, no more backpain! Alhamdulillah! Saya rasa bersyukurlah jugak sebab dengan asbab Osteo nih sakit belakang saya sembuh. Pada masa yang sama, sakit lutut saya (sebab kaki tergeliat banyak kali bila pakai kasut baru) pun hilang. Amazing!

Maka sebab itu kalau ada orang yang mengalami sakit belakang, atau sendi, atau gusi dan gigi, saya sangat mengesyorkan untuk ambil Osteomatrix nih. Oh ya.. sebagaimana susu, Osteo ni juga boleh membantu dalam pengeluaran dan penghasilan susu ibu tau.

Jadi ibu-ibu, dan bapak-bapak di luar sana, kalau selalu sakit2 belakang, sendi, lutut, gigi dan gusi, cubalah try makan Osteomatrix ni. Insya allah berkesan.

Sms/whatsapp/telegram saya untuk free consultation . Saya suka membantu :)

Your Independent Distributor 
Liyana (Id: 1144949)
012-3818004 (sms/whatsapp) 
COD di kawasan Bertam, Kepala Batas, Kulim, Bagan dan Seberang Perai Utara 
Juga penghantaran ke seluruh negara


   
0 Responses

Post a Comment